Možná si kladete otázku, v čem služba pojištění Vašeho mobilního telefonu vůbec spočívá a zda se Vám vyplatí. Pojištění telefonu se vztahuje na jeho neúmyslné poškození, odcizení, a také zneužití v případě odcizení. Pojištění si můžete snadno sjednat přímo u nás při nákupu nového telefonu, takže veškeré náležitosti vyřídíme za Vás. Služba momentálně funguje na všech našich pobočkách a do konce měsíce se objeví i na našem eshopu. Nový telefon si pojistíte již od 199 korun v závislosti na hodnotě telefonu.
 

Samotné pojištění lze sjednat ve dvou variantách STANDARD nebo TOP po dobu 12 nebo 24 měsíců. V případě vzniku pojistné události má zákazník nárok na opravu přístroje v servisu, případně jeho výměnu za zcela nový kus.
 

Pojistné plnění je zákazníkovi hrazeno do výše časové ceny zařízení. Pojišťovna tedy uhradí náklady na opravu výrobku, a to včetně náhradních dílů, a jeho doručení zpět ze servisu k zákazníkovi. V případě nového zařízení pojišťovna hradí náklady na nový přístroj a jeho doručení zákazníkovi. Zákazník hradí náklady na dopravu poškozeného přístroje do servisu a nízkou spoluúčast při převzetí zařízení, a to ve výši 10% z pojistného plnění.

Jak jste si mohli přečíst na začátku článku, pojištění nabízíme celkem ve dvou variantách, a to STANDARD a TOP.

Varianta STANDARD pokrývá náhodné poškození způsobené pádem, vniknutím kapaliny do citlivých částí zařízení, mechanickým poškozením během přepravy zákazníkovi a vniknutím cizích předmětů do výrobku. Základní varianta STANDARD ovšem nekryje poškození displeje a jeho dotykové vrstvy.

Odcizením se v této variantě rozumí ztráta výrobku v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním (do motorového vozidla). Co se týče zneužití mobilního telefonu, zde pojišťovna hradí náklady vzniklé v době po odcizení přístroje související s hovory a staženými daty včetně nákladů na blokaci SIM karty, a to až do výše 3500Kč.

Variantu STANDARD u nás lze sjednat na 12 měsíců.
 

Naopak varianta TOP v sobě zahrnuje veškeré 3 druhy pojištění tak, jako ve variantě STANDARD, ovšem v případě náhodného poškození se navíc pojištění vztahuje i na poškození displeje a dotykové vrstvy mobilního telefonu. Zejména proto, že displej či dotyková vrstva patří mezi nejčastější poškozené části mobilních telefonů, je varianta TOP mnohem výhodnější.

Variantu TOP u nás sjednáte na 12 nebo 24 měsíců.